"Ez a fiók nem a ranglistán elért helyezés miatt Top 1.. ideje lenne megtanulni!"
- Easy gondolatai egy kávé egy keksz és sikeres arma levédése után..
Nyertünk!
Atlantisz királya és jó magam közöljük veletek,
"Vége van kicsi!"..
Ahogy egy régi dakota közmondás tartja:
"Mindenki Bleasy faluhúzója, csak van aki még nem értesült róla."
Szerver nyerve, fiók törölve.
Hemilton & Bleasy & Marko
Sugardaddy: Hemilton
MORÁLHARCOST KERESÜNK JELENTKEZZ PRIVÁTBA.
"Nem mi vagyunk nagyképűek hanem ti képzeltek keveset rólunk."
- Easy
"Onnan tudod, hogy nagyon jó vagy, hogy 99 csoportod van, 5 falura."
- Markos Aurélio
"A plecsni a zsebünkben alszik
minden erejével kegyünkbe kúszik.
El fogadjuk hát az akaratát
karóra hánnyuk azt is, ki barát."
- Easy setét gondolatai
Légy te is nyertes (avagy Csumpa-lumpa!)!
--> https://discord.gg/WwkbamZr98
"Legnagyobb cél pedig itt e V95-ben, hogy a Bleasynek támadva lenni mindég minden körülményben..."
- Minden klán
ATLANTISZIAK MINDEN VÉDŐT A KIRÁJHOZ!!!
__________________________________________
Támadásszervezési tippek
A szerver eleje egy klán életében úgy kb. 100 teljes nukeig tart.
100 nukeig a következőképp szervezünk támadást:
- Figyelembe vesszük azt, hogy a szerver elején a nyersanyagtermelés minden tag számára főképp sereggel történik, így ha kiesik X időre a serege, akkor mindenképpen próbálunk rákoncentrálni szervezéskor, hogy az megérő kiesés legyen neki. --> Ha sereget veszít, azzal elveszíthet akár több heti fejlődést. (ugyanezért nem kérjük el tartósra sem a védőjátékosok védőit)
- 100 nukeig érdemes időzített érkezést csinálni, afelett már szórt, időintervallumos támadást.
- Így az elején óvatosan vagy szinte nem is megyünk több, mint 20 órás menetidőkre, csak ha már az adott területek meglettek szerezve.
- Csoportokra bontjuk a klánt, irány csoportoknak is nevezzük ezeket a csoportokat, akár csoportvezetőkkel. Csoportvezetőkkel egyeztetve, hogy mely irányba menjenek az adott csoportokba, és mely területeket szerezzék meg X időig.
- Attól, hogy csoportokra bontunk egy klánt lehet klánszinten támadni. Pl. minden csoport egyszerre akciózik, vagy éppen ha felül akarunk kerekedni egy klánon, akkor egy csoport át fake-l egy másik klánra, így védőket köt le, von el. Szóval mondhatni klánszintű az akció, de egy csoport fókuszú.
- Egy klán mindig az adott saját területén haladjon. Ha 20+ órákra nemeselnek a szerver elején az sok kiesés, védő lekötés és még sorolhatjuk milyen rossz megoldásokat szül magából.
- Egy klán mindig zárja le a területeit. A játékot térképen játsszuk. Ha Excelben vagy egyéb más területen szervezel, akkor valószínűleg legfeljebb közepes akciót tudsz szervezni.
- Szervezés közben mindig jelöld ki a játékosod, akitől éppen kérsz valamit, és mindig legyenek ki jelölve az ellenfél frontos játékosai.
- Jó szervezéshez a beépített funkciót vagy nehéz vagy egyáltalán nem tudod jól használni.
- A legjobb szervezők, akiket ismerek mind egytől-egyig a térképen szervez Koordináta kijelölővel, a térkép színjelölővel, és egy másik oldalon megnyitva vagy a fórum vagy a jegyzetek. Általánosan mondhatom, tapasztalat alapján, hogy minden más szervezés sikertelen szokott lenni. (természetesen ismerek más stílusú jól szervező játékost is, de ők script guruk)
Kiegészítőként használatos script a Klán áttekintés script, amivel kilehet szedni a nukeokat (újra engedélyezett lesz majd ha kijön az új script rendszer), és a térképen megjeleníti az adott nuke méretét stb... Szóval segíti a szervezésedet, hogy kevésbé legyen kattintgatós.
- Használj távolságmérőt, erre is van script. Mérd le hogy adott játékostól kb. mikori a legkorábbi indítás csakhogy fejben tudd azt, hogy milyen irányból, milyen távból támadtok, mert ezek olyan információk, amik kiemelten fontosak ahhoz, hogy szervezz.
Fontos információk, akár ahhoz is ha már több, mint 100 nukeal haladtok:
- Csak igazán jól védekező játékos tud jól szervezni. Aki tudja, hogy mikor milyen irányból hogyan érdemes úgy támadni, hogy !!akár!! saját magát is átverje. Mert az a lényeg egy szervezéskor, hogy eltudd dönteni, hogy téged átverne e az adott támadás!
- Klánszinten 100 nukeig úgy szervezünk (ha egyéniben támadunk más szabályok vannak), hogy pontosan leszervezzük hány faket küld ki egy játékos (akár azt is hogy honnan), és pontosan időpontra időzítve támadunk.
- Általánosan egy játékos falunként 10-15 faket tud kiküldeni. Tornyos világon ennek a felét, torony mentesen legalább negyedét kérjük minimum fake-ként. Aktív parancsok alapján kilehet kérni, hogy kinek mennyi a parancsa.
Ha valaki farmol, akkor az aktív parancsok (klán áttekintésben) nem jól mutatja klánon belül a parancsszámát, ilyenkor nyissa meg a Parancsokat és próbáljátok meg leszűrni hogy mennyi a farmoló támadás (szűrővel lehet) abból ami aktív parancsok vannak és mutassa meg mennyit ír vagy screenshottal vagy másolja ki. Fontos, hogy ellenőrizd a számát is, mert a játékosok sokszor lusták és megpróbálhatnak átverni. De vannak rá még lehetőségek hogy megszámold te magad, pl. ha megvan a teljes lista arról, hogy mely falvak lehetnek támadás alatt, akkor csak az ő támadásait nézed (megosztott csapatmozgásnál rajta kívül pipálsz mindenkit) és átcsekkolod. Erre régen volt script, de most ez manuális - lassabb folyamat lenne. Fontos, hogy a játékos tudja, hogy ellenőrzési kontroll alatt áll, és nyilvános adatokkal közöld, hogy mekkora az aktív parancsok száma, így mint a klántársai számára, mint pedig a vezetőség számára láthatónak kell lennie az, hogy mennyit teljesít, hozza e a kötelező minimumot.
- Egy jól megszervezett támadás általában 80%-át TERELÉS teszi ki, és a valódi cél igazából 20%. Természetesen ettől függetlenül lehet, hogy már maga a FAKE olyan jól működik, hogy a terelő éles támadások is elfognak jönni. Ez lehet amiatt, mert a játékos nem tud védekezni, vagy, mert a klánjának a vezetősége nem tud védelmet szervezni, vagy a kettő együtt, sőt van még több lehetőség is, ezek csak néhány lehetőségek.
- Az első nagy támadások általában teszt támadások:
Mivel: Tesztelitek, hogy a ti játékosaitok, hogyan indítanak, Tesztelitek, hogy az ellenfél adott játékosai hogyan reagálnak.
Így érdemes egész frontvonalat lefedő támadást indítani. Mivel a támadások szervezése előtt érdemes statisztikai szempontokból megvizsgálni az ellenfelet, és akár kész jelentések alapján játéktudást, vagy reakcióképességet mérni.
Egy támadásszervezés NINCS meg 1-2 óra alatt. Mint fentebb olvasható egy támadásszervezés nagyon bonyolult és rengeteg dolgot igényel ahhoz, hogy HATÉKONY és JÓ támadást indíthassatok.
Amikor ilyet vállalsz be, akkor légy felelősségteljes, mert a szervezésed minősége a teljes klánodért felel!
Legutolsó információ:
- Az a klánvezér, aki azt mondja neked, hogy fakelni felesleges, mert van őrtorony a világon, vagy túl drága mert 2% a fakelimit, akkor inkább lépj ki a klánból, mert az a klánvezér nem ért a szervezéshez, és nagy valószínűséggel veszíteni fogtok vagy túl sok gerinctelen dologra van ahhoz szüksége neki, hogy valami sikert érjen el a világon.
__________________________________________ |